Fľaše balzamov v tvare ženského tela DOVE – rozmanitosť je krásna!

Som prekvapená, čo za odvážny krok urobil Dove. Chcem sa s vami podeliť o svoj názor na najnovšiu kampaň značky, s ktorou som sa stretola úplne náhodou, keď som hľadala nové kozmetické výrobky. Som naozaj zvedavá, či budete tak prekvapení ako ja. Alebo ste už počuli o nových baleniach produktov Dove?

Dove dokazuje, že rozmanitosť je lepšia ako dokonalosť. Naozaj? Môžu nám fľaše pripomínajúce krivky žien pomôcť s prijatím našich tiel?

Opäť musím zdôrazniť, že Dove prejavila mimoriadnu odvahu. Zmena schém, výber iného smeru a kampaň, ktorá sa zaoberá všadeprítomným idealizmom, sa môže odraziť dvoma spôsobmi – buď môže s verejnosťou fungovať dobre, alebo nie. OK, buďme špecifickí.

DOVE limitovaná edícia kozmetiky

Čo robí táto kampaň rozdielnu od ostatných kolekcií kozmetiky Dove? Koniec koncov táto značka učí ženy seba-prijatie už celé veky. Pamätáte si na reklamu, v skutočnosti moju najobľúbenejšiu, kde si najali prirodzene krásne ženy všetkých farieb pleti, rôznych tvarov tela a prezentovali ich bez elektronického retušu? Existuje jedna vec, ktorá spája ženy – krása. To znamená, že reklamy Dove zachytávajú pozornosť ľudí a ďalšou výhodou, ktorú možno spomenúť je, že majú vzdelávaciu hodnotu.

Tentoraz, v mene vytvárania povedomia žien, Dove prezentuje limitovanú edíciu balzamov na telo, ktoré spustili v šiestich fľašiach rôznych tvarov pripomínajúcich šesť rôznych typov postáv.

Účel: ukázať, že rozmanitosť je lepšia ako snaha o neprimeranú dokonalosť. Dove chce, aby sme začali prijímať samé seba. Je úplne nedôležité, čo je na našom zovňajšku, či sa spájame so štíhlou a vysokou fľašou, alebo s malou a zavalitou. Každá z nás skrýva tú istú vec – krásu a láskavosť. To, čo je na nás najcennejšie nie je zovňajšok.

Dove, gratulujem!

Tvary, veľkosti a krivky fliaš sú naozaj roztomilé. Milujem ich! V skutočnosti však nerozumiem všetkým tým negatívnym názorom, že Dove presadzuje rovnosť v obmedzenom rozsahu, pretože všetky fľaše majú len jeden odtieň, a preto neexistuje žiadna rovnosť z hľadiska farby pleti. Moje drahé, rôznorodé tvary fliaš je len metafora, ktorá sa zaoberá len jedným problémom – tvarmi nášho tela, ktoré sú často príčinou našich problémov. Ak by teda Dove prevzala túto otázku globálne, značka by musela vytvoriť fľaše so znakmi rôznych krajín a vier, čo je zbytočné. Myslím si, že značka Dove sa zaoberá veľmi dôležitým problémov naozaj rozkošným spôsobom a ukázala, že to, na čom záleží je to, čo je v nás skryté.

Súvisiace články

Jedine úprimné recenzie. Najlepšie kozmetické produkty a rady prezentované živo a s dôvtipom, ale zároveň dôkladne. Na blogu nájdete, ako a čo používať na starostlivosť o vlasy a pokožku, a tiež sa aj dobre pobavíte. Takže si pripravte čaj, pohodlne sa usaďte a užite si čítanie :) Moje meno je Gilberta a oblasť krásy je jednoducho mojou parketou.
Predchádzajúci článok Ďalší článok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

0 shares